Mina nöjen

För att förgylla min tillvaro har jag konstaterat att detta är mina nöjen (under min begränsade tid som kallas fritid och utöver att umågs med mina väner, träna och gå ut osv.)
1. Bokaffärer. Kan spendera timmar (tid jag inte har) genom att blädddra i böcker. Kolla på mina anteckningsböcker. Försöka hitta en inspirerande bok. Investera i nya pennor eller unna mig en ny kalender.
Gjorde allt detta i förgår och gick vidare 457:- fattigare, priset på att förgylla en dag. Tydligen.
2. Kolla på väskor alternativt köpa väskor. Älskar väskor, även om jag använder samma väska dag ut coh dag in. Min garderob är dock fylld med väskor och jag älskar det.
3. Sas.se, norweigan.se och ryanair.se är kanske mitt absolut största nöje egentligen. Leta efter billiga flygresor och nya destinationer att resa till. Mina tre mest besökta sidor på internet.

Kommentarer

Comment:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0